lördag 18 september 2010

Skuggkysst

Oj oj oj jag har typ inte läst på år nu ju:o (eller bloggat för den delen) Men nu gör jag det;) igår läste jag ut skuggkysst av Richelle Mead som Jag har hållit på med i säkert mer än 2 veckor:O men den var iaf skit bra Det är tredje delen i serien vampire academy jag är lite osäker på Om serien Innehåller 4,5 eller fler delar iaf finns bara fyra på svenska än så länge :(Så den ska jag nog läsa när jag har tagit mig igenom min stora hög här hemma först Jag såg att Johanna hade gjort en smart grej och skrivit vad som står på baksidan. Så här kommer det som står på baksidan:)

Det är dumt att bli kär i sin lärare. För en beskyddare som Rose är det dessutom väldigt dumt att bli kär i en annan beskyddare. Hennes uppdrag, hennes liv, är att skydda lissa. Lissa kommer alltid först. Men för snygga, kloka och skickliga dimitri, som både är både lärare och beskyddare, kan rose tänka sig att bryta en och annan regel. Frågan är om dimitri kan tänka dig det också?

Om inte rose hade varit så skicklig på att döda strigoi hade de inte bestämt dig för att hämnas. Då hade det här kunnat bli en riktigt mysig kärlekshistoria. Nu blir det en passionerad berättelse om vänskap, kärlek och död.

Så står det och så är det..
Helt klart läsvärd serie :) tummen upp för den (Y)
Förresten så skriver jag på min iphone så ni får förlåta mig om det är många stavfel;)
Nu ska jag ta o skriva ett till inlägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar