söndag 26 september 2010

jag kom inte på någon vettig rubrik men ett hjärta är ju alltid fint :)

för en stund sen kollade jag på valemont på mtv andra avsnittet o jag gillar verkligen den serien :D manja ♥ vampyrer xD
haha men i alla fall tycker jag att den serien är värd att kolla in.. avsnitten är bara 30 minuter långa så det tar ju inte precis jätte mycket av er tid ;) den går på söndagar 19.25 på mtv :)

nu till det jag ville skriva om : jag måste tyvärr lägga falling åt sidan för ett tag för jag såg att jag har en bok som ska lämnas in före den men jag tror att jag kanske redan kan vara klar med den imorgon den jag ska börja läsa heter tyll,svett och frusna själar. den handlar typ om någon balett skola i moskva.. jag tycker framsidan är ganska cool B-) dessutom lägger jag falling åt sidan för att jag har läst 100 sidor om inte mer och jag har liksom inte kommit in i den än... men ska göra ett nytt försök när den andra är färdig läst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar