måndag 27 september 2010

Knappt lovlig

läste precis ut knappt lovlig av Katarina Bredow.. Johanna har redan läst och bloggat om den så jag tänkte bara skriva vad jag tycker om den :)
jag tycker att det är en jättebra bok! jag tycker istortsett om alla de böcker jag läst av Bredow, jag läste nyligen på en annan bokblogg att denna personen har tröttnat på Bredow och det fick mig att tänka. Egentligen har hon ju typ skrivit om varenda "normal" förbjuden kärlek som finns! Inte att detta är något dåligt men...

kär i kompisens pojkvän - check
kär i sin lärare - check
kär i en som är för gammal för en själv - check
kär i kompisens pappa - check
kär i kompisens span - check
kär i sin bror - check

ni ser ju själva mönstret..
men ändå kan man ju inte låta bli att tycka om varje enskild bok :) min favorit av Bredow är helt klart "hur kär får man bli" jag har till och med läst den på svenska och danska :D

men ni som aldrig har läst en bok av Katarina Bredow borde ta och göra det nu med en gång! :)
jag rekomenderar henne starkt :)

1 kommentar: