onsdag 22 september 2010

Airhead

Jag tror det var i söndags som jag blev klar med meg cabot's bok Airhead såhär står det på baksidan:

Em watts är borta.

Emerson watts spelar hellre dataspel med sin bästa vän Christoffer- som hon är hemligt kär i - än håller på med smink och kläder. Det är därför högst motvilligt som hon följer med sin syster frida på stark megastores stjärnspäckade öppningskväll. Där ska den engelska pulshöjaren Gabriel Luna sjunga och skriva autografer. På plats finns också affärskedjans nya "ansikte", den tonåriga supermodellen nikki howard.

Kvällen slutar i total katastrof - en hemsk olycka förändrar pojkflickan Ems liv för alltid. Ingenting kommer någonsin mer bli sig likt. Bokstavligen...


Nu måste jag åka till skolan men skriver vad jag tyckte om boken när jag kombier hem:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar