lördag 18 september 2010

Fallen

Idag har jag läst ut en bok som heter Fallen och är skriven av Lauren Kate så här står det på baksidan:

Some angels are destined to fall.

Instant, intense. Weirdly familiar...
The moment Luce kolls at Daniel
She knows she has never felt like this before.
Except She can't shake the feeling that She
Has... And With him - a boy She doesn't
Remember ever setting eyes on.

Will ger attempt to find out why enlighten her
- or destroy her?

Som ni kanske har listat ut är alltså boken på engelska;) jag brukar smygläsa lite på en random sida när jag börjar på en ny bok så det gjorde jag även denna gången men jag tyckte inte det verkade så spännande och eftersom jag har så många böcker jag ska läsa just nu vill jag inte hålla på o läsa en dålig bok när en annan bra bok måste tillbaka till bibblan men iaf tänkte jag att det kanske blev mer intressant inne i boken o dessutom stod det inget om han dem här Daniel på den sidan så jag bläddrade alltså vidare in i boken.. Och vad kan jag säga.. Jag blev fast jag kunde inte sluta:O så jag läste ut den minus typ de hundra första sidorna men jag förstod snart att personerna minns eller pratade om det jag inte hade läst så då visste jag ju ändå vad som hänt så jag sket helt enkelt i början;) hihi. Jag har. Hört lite om denna boken innan och jag hade ganska stora förväntningar på den men den överträffade dem verkligen:) jag trodde också att detta bara var en enkel bok men på sista sidan ser jag att det står att fortsättning kommer nu i september det ser jag verkligen fram emot:) men jag tycker verkligen att ni som brukar läsa engelska böcker- eller de som vill börja- ska ta o läsa den här boken :D jag satt med översättaren på mobilen igenom hela boken typ haha nej men vissa ord var liksom bara va??så nu har jag fått lite nya engelska ord med på köpet(y)
Det var allt för mig för den här gången jag tror att jag ska försöka lägga ut en låt nu med, men jag vet inte om det funkar på mobilen o jag pallar inte sätta mig vid datorn... Ja just det så lat är jag! Haha annars blir det nog film eller läsa lite till i någon annan bok:) imon hinner jag nog inte läsa så mycket för jag ska tvätta o plugga på ett prov som vi har på tisdag;)
Men vi hörs:D
- Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar