tisdag 5 oktober 2010

Nu vet jag!

Nu vet jag vilken bok jag ska läsa det blir en meg cabot :) den heter ett oemotståndligt begär och handlar om en fd. popstjärna som heter Heather Wells den verkar ganska rolig och jag har ju tyckt om meg cabots böcker innan så jag kommer säkert gilla denna också :)

idag var en riktigt bra dag tycker jag.. vi skulle egentligen haft sovmorgon men istället så skulle hela sveriges 7-9 klasser göra någon nyhets orientering men vi fick då istället komp-ledigt i slutet av dagen så det var ju lugnt ;) men iaf så när vi ska göra det där "provet" säger vår lärare att vår svenska och engelska lärare är sjuk vilket han aldrig är så vi skulle ha matte i stället för svenska på morgonen och senare fick vi reda på att vi inte hade någon engelska så vi slutade 12.35 idag :D riktigt chill! och vi skulle egentligen ha slutat 16.00 vi sparade ett par timmar där:)
jag tror seriöst att jag är smiley-beroende :O haha ni ser ju xD

men nu ska jag gå och läsa :D ses ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar