fredag 29 oktober 2010

....

Idag åkte jag och min kompis Ellen till biblan efter skolan för hon ville låna en bok att ha och läsa nu när det är höstlov :D så å hängde jag med jag hittade en nu engelsk bok som typ är 60 sidor lång men den verkade lite gullig (bloggar om den strax)
Just nu håller vi på med oro i världen på Svenska och ska därför läsa en bok om barn från fattiga länder eller om andra traditioner vi fick välja mellan ca 15 böcker och jag valde nog det tjokaste tror jag ;P den heter (O)planerat bröllop och är skriven av Bali Rai.
så därför blir det ganska mycket olika läsning just nu dessutom har vi haft prov idag så det har varit mycket plugg sen har jag varit på fritidgården i måndags och onsdags så då har jag varit jätte trött när jag skulle läsa så det har oftast slutat med att boken har legat på golvet när jag vaknat xD
men nu när det är höstlov ska jag försöka gå igenom min läshög som består av
-flickan med glasfötter(ja, fortfarande..)
-jagad
-beautiful dead: jonas bok
-babbeldrottningen (som jag fick igår)
-håll huvudet kallt
-blindträff

det är dem som ligger i högen får väl se hur många jag hinner med men iaf jagad och flickan med glasfötter är ett måste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar