lördag 9 oktober 2010

lite blandat..

har kollat på massa bloggar idag när jag inte läste eller var ute med honey eller gjorde något annat xD
  • men då såg jag iaf en "filmtrailer" för en film som är baserad på boken jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl den handlar om två tvillingsystrar där den ena dör och det förändrar den andras liv helt.. så ungefär står det på bibliotekets hemsida. men vad man såg av klippet verkade den ganska spännande:) det stod att den skulle komma någongång i 2011 så det är något att se fram emot
  • på samma blogg såg jag också att några av de böcker jag läst ska göras till film som t.ex vampire acdemy, Frost och Mer än ögat ser! jag tycker det ska bli grymt kul att se dem på vita duken :D

det är skit kul när böcker blir till film tycker jag då kan man jämnföra och så men en sak jag undrar är hur dem ska klara av att göra mer än ögat ser ni som har läst den kanske vet vad jag menar ;) det är i alla fall massor med så kallade oknytt som inte ser ut som människor det ska iaf bli väldigt spännande att se ! längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar