söndag 10 oktober 2010

BEROENDE!! :S

jag har blivit beroende av TV programmet "cribs" på Mtv som de har kört hela veckan det är ett skit coolt program som visar kändisarnas hus! vissa är ju helt amazingggg som t.ex 50 cents mansion den har 19(!!!) sovrum och 26(!!!!!!!!!!!) badrum + 6 kök och massa andra rum! han har tom kök och matsalar han ALDRIG använt!!! det är ju helt sjukt! jag kan ju sägga att jag skulle inte säga nej till vissa av deras hus!

förrutom att läsa och glo min ögon ut på MTV har vi haft en städdag här hemma ganska skönt faktiskt(!) vad händer med mig?! men det är faktiskt en riktigt skön känsla att kunna känna lukten av ajax i hela lägenheten :) annars har det stora väl inte hänt här hemma.. inte vad jag kan komma på iaf..

imon ska jag och Johanna till biblan:) jag ska lämna vad mina vänner inte vet, ett oemotståndligt begär och döden i dina ögon. sen såg jag att mycket mer än så som jag reserverade i september ngn gång och en manga som är lite speciell eftersom den utspelar sig i sverige! lite coolt ;) och så ska jag väl kolla om jag hittar någon annan trevlig bok :D

ska kolla lite bokbloggar för att få några boktips så vi hörs väl imon eller något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar