onsdag 27 oktober 2010

Fritidsgården!

Hejsan Hoppsan!

Nu har jag kommit hem från Manja och fritidsgården som jag var på idag. Denna gång var det pysselkväll, och inte en enda människa dök upp... det var fritidsledarna Cissi, Anne och Tina, så var det jag, Manja, Ellen och Mazzy en stund. Det var ett par andra typer där också men de pysslade inget. Det gjorde ju inte Manja heller i ochförsig, EXTREMT tråkigt om ni frågar mig. I måndags var det tårttävling och då var jag, Ellen och Mazzy ett lag och vi jorde världens godaste choklad tårta. Tyvärr vann vi ingenting...
Förra onsdagen var det musikkväll och det var riktigt roligt. ''Stammisarna'' var där och 3 killar från min klass var där. Vi hade Guitar Hero tunering, och så körde vi singstar och dansmatta.

Nästa vecka är det Höstlov och jag ser verkligen fram emot det. På tisdag ska jag bowla med fritidsgården. På onsdag ska vi ha spa eftermiddag med ansiktsmasker och fotbad o sånt. Och på torsdagen, måndagen eller fredagen ska jag med Johanna o Bella till stan o kolla smink o kläder för Bella ska ha en Halloween fest som vi ska till. Johanna ska därför sova över hos mig från fredag till lördag o sedan ska vi fixa oss åka till Bella, ha askul och sedan sova över hos henne :D Det kommer bli grymt kul. Jag ska inte klä ut mig till något specifikt men jag ska vara svart, lila och orange, Därför gjorde jag ett orange halsband idag som jag ska ha på mig..

Sedan, om 3 veckor (fyller jag 15!!!!!) är det spökkväll på fritidsgården och det kommer bli så himla kul. Vi ska typ fixa en rundvandring inne på fritidsgården och så ska vi ha massa läskiga ljus och händelser och så ska vi få upp de oskyldiga små barnen på den läskiga, kalla vinden.. Hehe.

Nu ska jag sova, kanske läsa ett kapitel i fallen ängel först :) SES!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar