lördag 9 oktober 2010

ett oemotståndligt begär

igår natt klockan 02.45 läste jag ut ett oemotståndligt begär av meg cabot och som alla hennes andra böcker kan man ibland inte hålla sig för skratt :)



Heather Wells rockar fett!



Åtminstone gjorde hon det innan hon förlorade sitt skivkontrakt och sin pojkvän.
Och innan hennes mamma tog alla pengarna och stack till Argentina med managern.

Nu när stjärnglansen bleknat är Heather nöjd med att arbeta som föreståndare på en studentkorridor i New York. i alla fall var hon det tills en kvinnlig student hittas död i hisschaktet. Heather är övertygad om att det rör sig om ett mord och när ingen vill lyssna på henne beslutar hon sig att ta saken i egna händer. Hon satsar på en ny karriär - som privatdeckare!
Men hennes nya jobb har få förmåner och inga beundrande fans.
Dessutom visar det sig farligt, dödligt farligt. För inget gör en mördare så förbannad som en överviktigex-popstjärna som lägger näsa i blöt...
väldigt rolig bok! det är roligt för cabots böcker brukar alltid ligga på ca. 200 sidor men denna var lite längre :)
nu har jag börjat med vad mina vänner inte vet men samtidigt håller jag på med kära vänner ;) jag lade döden i dina ögon åt sidan för att den sak lämnas in på måndag och jag kan ju ändå bara låna den någon annan gång :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar