måndag 18 oktober 2010

Ett tag sen...

Hallojsan bloggen!

Idag har jag varit på fritidsgården o även Manja var där så hon ''sa'' åt mig att blogga när jag kome hem. Tro mig, det är bäst att göra som Manja säger ;)..
Det är inte bara bloggandet jag har lagt av med, jag läser inte så mycket längre. Väldigt tråkigt men det käns faktiskt inte som jag har tid! Men nu håller jag iallfall på med den tredje boken i serien killar och kompisar. I skolan håller jag däremot på med en bok som heter 'Om man heter Robin'. Den är väldigt sorlig, men den har bara 120 sidor och jag har typ 5 sidor kvar o jag är jättespänd på o se vad som kommer hända :)
Idag fick jag iallafall tillbaka Nationella Prov-testet med läsförståelse (svenska) och jag fick MVG!!! Tack igen Manja :DNu ska jag läsa ut Robin o sedan fortsätta med killarna o kompisarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar