måndag 4 april 2011

Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews

Sorry!! Jag har varit liiiiite frånvarande på bloggen.. :( men nu tänkte jag försöka mig på ett litet inlägg från min mobil:)
Just nu pluggar jag.. Eller uppenbarligen inte längre:/ varför blir det alltid så när man ska plugga? Det är en fråga jag längtar efter att få svar(och gärna botemedel) på!

Men iaf.. Jag har läst ut att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews den är skriven av luisa plaja och handlar kortfattat om jo eller josie(det beror på hur man ser på saken) flyttar till USA med sin mamma och börjar på en ny skola där hon plötsligt blir cool, något hon aldrig upplevt förrut, och på en fest kysser hon skolans snyggaste kille(jake Matthews ) här börjar boken bli intressant för f.o.m kyssen delas historien i två delar beroende på vad coola josie respektive töntige jo gör, ibland får ödet bara gå sin väg..

Roligt med de två paralella historierna, det kändes som om man läste två böcker på en gång:)

Nu ska jag försöka plugga vidare :) (lycka till med det manja;) ) förlåt om det blev jätte många stavfel det är så jobbigt med iphonen för ibland hoppar den över bokstäver eller ändrar ord som inte ska ändras (suck)

Jag återvänder när ni minst anar det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar