måndag 18 april 2011

var bara tvungen..

Det här är inte direkt relaterat till böcker eller musik, men jag blir bara tvungen att lägga ut denna snygga bilden på mig och min kompis Filippa :D vi var en aning flummiga kan man väl säga ;)

Snacka om snygga! :D haha funderade ett tag på att limma fast den eller något så jag kunde behålla den, men så började det killas i näsan :O blä! :(

Jag håller förresten fortfarande på med City of bones. Och vill bara säga att den är grymt bra!

Den här veckan har jag SO prov så jag vet inte hur mycket jag kommer läsa..
Dessutom ska vi börja med en uppsats om en politisk händelse under 1900-talet och jag ska skriva om en motståndsgrupp till Nazisterna som kallade sig själva Vita rosen och bestod av ungdomar i min ålder.. ganska spännande tycker jag :) Jag har lånat två böcker om det så dem ska jag också ta mig igenom.
M
in läshög bara växer sig större och större, men snart är det påsklov då ska jag nog kunna plöja igenom några i alla fall :D ser fram emot det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar