söndag 10 april 2011

Musikbomb

Det är med en musikbomb jag idag återvänder till cyberwebben och bloggen !
Jag har mycket att blogga om, men först musiken!! har hela dagen letat efter ny, gammal och bra musik och jag tycker jag har lyckats ganska bra :) måste bara lägga till en sak: väldigt roligt att även en viss Johanna har återvänt till vår lilla blogg-familj! tummen upp för det!


The Summer Rocket - Hillas and Valleys

- Break it out


Swingfly feat Christoffer Hiding - Me and my drum


HOFFMAESTRO - Young dad


Houston Calls - Bonnie and Bob

-Modest Manifesto

-Life Can't Wait

Var tvungen att ta med filmen på denna, så himla gullig ^^ speciellt den första lilla dinosaurien :D

Jack's Mannequin - The mixed tape

-Holiday from real


Jimmy eat world - The middle

Asså den här musik videon var ju bara så strange! haha så sjukt udda.. :P

My Chemical Romance - S.I.N.G


Tinie Tempah feat. Kelly Rowland - invinceble


Never Shout Never - California


Ulrik Munther - Born this way. jag tycker denna är bättre än Lady Gagas :D


Jag har många fler men de får komma upp någon annan dag :D då har man ju något att längta till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar