tisdag 5 april 2011

Min Typ Brorsa

Bokmalen är här igen!

Igår efter allt plugg, som knappt blev av, läste jag 40 sidor i Min Typ Brorsa av Johanna Lindbäck. Idag efter att ha flummat med Manja o de andra kompisarna fortsatte jag att läsa och då blev de resterande 210 sidorna så nu e den utläst :)
Den handlar om:

Nina bor i Umeå med sin mamma, och när hon säger att de ska fira nyår i Luleå med en man, och hans söner, som hon träffade på nätet vägrar hon följa med till en början. Men det slutar med att hon åker dit och känslorna mellan hennes mamma Marie och Tomas, Willes och Daniels pappa, blir starkare. Nyår blev bättre än förväntat för Tomas och sönerna var inte så farliga som hon trott. När de sedan flyttar ihop får man vara med om humörsvängningar så det smäller om det och man blir mer o mer fast för varje mening. :) Alla som tycker om kärleksböcker borde läsa även denna boken.

Nu ska man snart sova men jag kommer väl snart med en till bok'recenssion' eftersom jag är en sån bokslukare :) synd bara att lånekortet e borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar