lördag 26 mars 2011

The truth about forever

Den engelska boken The truth about forever är skriven av Sarah Dessen.

Boken utspelar sig under en sommar och handlar om Macy, En tjej som förlorat sin pappa. Macy har en pojkvän som heter Jason som i början av boken ska åka på Brain-Camp, Macy ska då ta över hans jobb på biblioteket, vilket är typ det tråkigaste hon någonsin gjort och snobbarna Bethany och Amanda hjälper inte precis till att göra tillvaron roligare.. Men så en dag ska hennes mamma Deborah Queen ha en hus visning (hon är mäklare) och Macy träffar för första gången den sommaren Wish Catering firma...

Boken var väldigt bra som alla andra Sarah Dessen böcker, men man ska nog ha läst en del Engelska för att ta sig an den här, men det är värt det :)

Nu ska jag ta på mig lite kläder och sen ska jag gå ut med min hund, senare ska jag och Karin till Modehuset:) Kanske bloggar mer senare:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar