måndag 4 april 2011

Himlen börjar här!

Hejsan svejsan!

Ni bloggläsare som precis kommit hit, VÄLKOMNA! Även fast inte Jag har skrivit så flitigt så finns det faktiskt en annan människa som vet hur en blogg ska drivas, och hon är inte bara en bokslukare hon är även bra på att hitta ganska udda musik, som man blir GLAD av! Så om ni bara kommit hit av misstag tycker jag att ni ska fortsätta att följa oss för vi läser både extremt bra böcker och lyssnar på väldigt bra musik. Samtidigt som vi ska börja i SAMMA KLASS om några månader, vilket ska bli väldigt roligt :)

Nu har det verkligen går ett tag sedan jag skrev något här på bloggen och jag skäms lite men här kommer ett litet inlägg för att ställa allt till rätta :)
Igår började, och slutade, jag läsa en riktigt bra bok som heter himlen börjar här! Det var meningen att jag skulle plugga till ett prov vi har imon men som vanligt blev jag rastlös och började därför med en ny bok, och det gjorde jag helt rätt i! Jag sträckläste i fleera timmar och blev nästan besviken när maten var klar. Denna boken hade verkligen ALLT! Jag har haft den i hyllan väldigt länge nu och tänkte att det var dags, både Manja och vår kompis Johanna har läst den och de sa att den var bra, men inte så här bra! Som ni hör så är jag helt fast, jag tänker på den hela tiden och skulle väldigt gärna vilja köpa den. Ni som har hört talas om den men tvekat; tveka inte mer LÄS DEN! Ni som inte läst den; LÄS DEN! Boken har verkligen allt! Den har kärlek i sig men är inte ytlig som vissa böcker kan bli utan har ett djup som man kan drunkna i, Jag Älskar Den!

Nu har jag 'pluggat' lite igen och känner att jag måste göra något annat, som att börja på en ny bok jag köpte i Malmö när vi var där på USM, till exempel.. Där köpte jag både 'innan jag dör' och 'min typ brorsa' och tänkte börja på Min Typ Brorsa :)

Ha en trevlig stund tills vi 'skrivs' igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar