söndag 10 april 2011

Dyk i

Dyk i är del ett i serien om Colette och Art. serien består av tre delar och är skriven av Kate Cann.

Den handlar om Colette som är sexton (tror jag) varje torsdag går hon och simmar och letar med blicken efter Ackilles, som hon kallar den super snygga killen, hon har flera gånger velat prata med honom och en dag springer hon in i honom bokstavligt talat.. härifrån lär Colette känna Art (som han egentligen heter) och hon trivs verkligen och nästan allt är frid och fröjd, men så kommer semestern till strandhuset och det visar sig tydligen att Art bara tagit med Colette för att ligga med henne..

Boken var ganska bra måste jag säga :) det stod någonting smart på framsidan av boken men jag har redan lämnat tillbaka den och minns inte vad det var... jag blir så trött på mitt minne !! jag är typ tusen gånger värre än en guldfisk xD

Tänkte tipsa om en novell-blogg som jag läser just nu,
Den heter The golden states och är skriven av Naima och Gudon två tonårstjejer som också driver en bokblogg.. jag måste säga att jag diggar den novellen de skriver och jag tycker definitivt att den är värd att ta sig an :)
HÄR! kan ni kolla in novell bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar