söndag 10 april 2011

Snilleblixt i duschen

Haha jag blev lite stolt över mig själv, när jag stod i duschen o tänker på all press i nian och sen tänker jag på idrotten av något konstigt skäl.. Just det det var för att jag tänkte på mitt blåmärke från biljardbordet!:o men iallafall, sedan kommer jag ihåg att Ellen sa att vi inte hade någon idrott på onsdag eftersom vi ska ha nationella proven i engelska och då ska vi skriva en uppsats. Och då får jag den, tanken, idén, snilleblixten! Det är klart att jag ska läsa city of bones och ladda mig med engelska inför uppsatsen! Att jag inte tänkt på det innan;) det måste ha varit för att jag gnuggade huvudet fritt från allt damm så hjärnan hade fritt område igen;) haha Näh nu vet jag inte vad jag pratar om.. Jag ska iallafall börja läsa city of bones men jag kan inte lägga in någon bild eftersom jag bloggar från My little dear iphone just nu:)
Men godnatt allihopa! Sov sött och dröm gott!:p och försov er inte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar