lördag 18 juni 2011

Ny drog?

För några dagar sedan började jag läsa olika fanfictions, (detta har jag även gjort innan men då i liten mängd) En fanfiction är en berättelse som fortsätter där en viss bok slutade, eller är skriven ur en annan persons synvinkel. Det är helt enkelt en sorts novell skriven av "amatörer". Nu för tiden har jag dragits till fanfictions som berättar om slutet på genom dina ögon eller the Host som den heter på engelska, och de flesta som jag har läst har varit otroligt bra! Vissa har varit så bra att jag nästan ville att Stephenie Meyer skulle avslutat boken så.
Men dessa Fanfictions är i alla fall väldigt roliga att läsa och har nästan blivit som min egna lilla dagliga drog :P
Igår hittade jag genom en blogg en sorts fanfiction/novell om Justin Bieber :O det roliga är att jag typ måste gå in på denna bloggen varannan minut för att kolla om den har uppdaterats. Det är en historia om en tjej vid namn Cherry som tävlar om att bli Justin Biebers bakgrunds dansare.
HÄR kan ni hitta bloggen!

HAHA! bilden är såååå jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar