lördag 25 juni 2011

Blod och choklad

Den är skriven av Annette Curtis Klause. Jag ÄLSKAR den verkligen!!!! Den var jättebra och jag ville inte att den skulle ta slut.. Tyvärr som alla andra böcker gjorde den det, men det var åtminstone ett bra sådant :)
Den var både gullig, lite småååläskig och rolig :) väldigt bra bok helt enkelt :)

Den handlar om Vivian som är varulv och försöker passa in i den "vanliga" världen, och som det verkar lyckas hon ganska bra för hon har lyckats skaffa en köttkille till pojkvän. Man får följa med Viv i hennes vardag med flockproblem, varulvsproblem, mamma-problem och pojkvänsproblem...

Jag tyckte om den oerhört mycket och om man inte redan har gjort det tycker jag verkligen att man ska läsa den, det är mitt enda tips!  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar