torsdag 30 december 2010

Mitt nya jag

Har avslutat boken Mitt nya jag av Sophie Kinsella.
Den handlar om Lexi som vaknar upp på ett sjukhus efter en bilolycka men själv tror hon att hon ligger där för att hon ramlade när hon var ute med sina vänner, hon tror då att det är 2004 men det visar sig att det är 2007 och Lexi har glömt 3 år av sitt liv. För det första får hon en chock när hon kollar sig i speglen för hon är både smal har fina och muskulösa ben har färgat sitt hår, förstorat sina läppar och är inte snedtand längre!? Hon får veta att hon är chef på den avdelning hon jobbade på förrut och så har hon en man rent ut sagt ser det ut som om hon lever drömlivet, men varför kallar alla henne Häxa och Kobran det är något hon åste lista ut.

Jätterolig bok! jag skrattade jättemycket när jag läste den :D
Denna bok är för den vana läsaren då det är en vuxenbok men läs den du kommer inte ångra dig!
(haha det kändes lite som om jag försöker sälja diskmedel eller shampoo eller något sånt) ;P
nu ska jag gå ut med min hund sen ska jag läsa lite i någon bok vet inte riktigt vilken jag ska ta.. hmm... ähh kommer säkert på någon :)

sov gott kära läsare!
o just det God jul och GOTT NYTT ÅR det är ju för sjutton 2011 helt sjukt jag som precis hade börjat vänja mig vid att skriva 2010 tehe ;) lite sen är jag.. :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar