tisdag 7 december 2010

Lite nytt, lite gammalt, lite lånat och lite blått

Här är en artist som jag inte har hört om förens jag kollade runt på spotify tycker han är bra :)

Never Shout Never - Trouble



Här är ett av mina favorit band sen ett tag tillbaka med en låt jag inte hört förrut men som tydligen är med i filmen Jennifers Body

All Time Low - Toxic Valentine



Här är en låt som jag lånat från youtube hehe kom inte på något lånat.. ;) men det här bandet är också nytt för mig men de är grymt bra ( enligt mig)

We Are The In Crowd - For The Win



och så såklart något blått ;) Det här är också ett nytt band men de verkar också bra så de får en plats på bloggen :)

The Dangerous Summer - Where I Want To Be



lyssna och njut tills vi ses nästa gång ;)

CHOO då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar