tisdag 21 december 2010

Mina hemligheter

igår kväll läste jag ut boken Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Jag lånade den av min kompis Anna typ för ett halvår sen eller ngt och började läsa den nu.. tihi

Det är en väldigt rolig och gullig bok. Den handlar om Emma som träffar en främling på ett flygplan och berättar alla sina hemligheter för denne då hon tror att alla på planet ändå ska dö.
Senare dyker den här mannen upp på Emmas jobb och detta får många konsekvenser...

verkligen jätte rolig bok :) det är en sådan man skrattar till. men man tycker verkligen synd om Emma och Jack och alla deras missförstånd.. helt klart läsvärd. Det är en vuxen bok, men den går lätt att läsa..

nu ska jag gå ut med min hund och sen kanske läsa lite i någon bok och sen gå och lägga mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar