söndag 19 december 2010

jag saknar dig, jag saknar dig!

för ett tag sen läste jag klart jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl och Kinna Gieth det är en jätte gullig bok som handlar om Cilla och Tina som är enäggstvillingar och har alltid hängt ihop tills den dagen då Cilla dör.. Sedan handlar boken om Tinas försök att överleva i ensamheten efter Cilla. Jätte gullig bok höll på att gråta ihjäl mig :') den var lätt att läsa och jag har vetat ett tag att det kommer en film någon gång under 2011 så den ska jag helt klart gå och se :)

jag tänker nog börja skriva med egna ord vad boken handlar om för ibland är texterna på baksidan bara helt konstiga ;O inte i det här fallet.. här ville jag bara testa o dessutom orkade jag inte skriva all text xP Tihi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar