onsdag 29 december 2010

Nattens begär


När jag blev klar med Innan jag dör började jag direkt med en annan av mina gamla favoriter nämligen Nattens begär som är skriven av Sherilyn Kenyon.

Den handlar om Amanda som är en helt vanlig kvinna men som just gjort slut med sin pojkvän pga att han tyckte att hennes familj var konstig men det kan man förstå eftersom hennes tvillingsyster jagar vampyrer och hennes ena syster är spåkvinna (de andra är säkert också lite annorlunda men jag kommer inte ihåg det just nu) den enda i hennes familj som är normal är hennes pappa och hon själv. själva historien börjar då hon vaknar upp fastkedjad till en "lädersnygging" denne visar sig att vara allt annat än den normala pojkvännen hon vill ha men ändå dras hon okontrollerat till honom och likaså han till henne..
Underbar bok med spänning, förbjuden kärlek och äventyr!
Jag kommer nog läsa den här boken många gånger till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar