onsdag 1 december 2010

jag är en usel bloggare...

jag är inte ens värdig titeln bloggare :( förlåt mig så himla mycket! jag har inte ens nåt jag kan skylla på till varför jag inte har pluggat... eller jo det har ju faktiskt varit ganska mycket i skolan.. neej jag är verkligen usel! det har inte alls varit mer än vanligt :'( men nu ska jag iaf blogga :D

Idag var det gymnasiedag där man kunde gå runt och kolla in alla programmen på de olika skolorna väldigt kul om jag får säga det själv :) jag var på
-estetik och media på jenny nyström
-natur på jenny nyström
-media digitalt skapande på john bauer
-samhälle media och journalistik på john bauer

det roligaste tycker jag helt klart var John Bauer fördet verkar väldigt roligt dessutom tog dem slut på en o så fick man lägga in det på en framsida på en tidning som man kunde få med sig hem :) så det gjorde jag och Eliie sen så har de en radiostudio (?) och så hade de en musik tävling där de spelade fem låtar o så skulle man säga sitt namn o sen säga vad låten hette eller artisten så det gjorde jag och Filippa.. det var jätte läskigt inne i den där studion för typ exakt när hon stängde dörren så fick jag total hjärnsläpp! jätte äckligt.. men jag vann iaf :) och det var jättekul :) både jag och filippa fick varsin john bauer tröja o ett nyckelband :) sedan gick vi.. men det var jätte kul :) tänkte att jag skulle lägga upp låtarna som vi fick lyssna på:)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar