fredag 19 november 2010

Min daaag!!! +Låttips

Halloj!

Idag är jag äntligen en dag äldre!!! Eller ja, inte precis än men kl.18,47 blir jag 15 år!!

Det e ju fredag idag o man måste  ju gå till skolan, men mitt liv e så himla bra uträknat så jag hade iallafall sovmorgon till 9. så kvart över 7 kom mamma, pappa och brorsan in och sjöng med sina vackra röster...
Till saken: jag har fått världens bästa presenter!!!! Av min alldeles för snälla storebror fick jag en bärbar data!!! Det är min första och han har inte ens egen data än! Och av mina absolut bästa föräldrar fick jag en systemkamera! Nikon D5000 med extra zoom objektiv så jag kan ta massa bra bilder när vi ska till Idol om en vecka!
Tyvärr sitter jag inte vid min egna dator än för vi har inte hunnit fixa internet till den.
Om 1 timme och 40 minuter kommer:
Manja, Ellen, Filippa, Mazzy och Johanna. Tyvärr e Bella sjuk så hon kommer inte :( Annars kommer det bli såå himla kul! Vi ska äta gyros i pita och som fika blir det marängswiss :) Troligtvis kommer vi även spela med andra ord som Manja ska ta med sig och förstås kolla på idol så vi vet vilka vi ska få se nästa vecka :D Såklart kommer jag även bli asglad för alla tusentals presenter jag kommer få och så kommer jag ta en massa bilder på dom.. HEHE. Ska dra o fixa lite grejor nu så ha de najjs!!

En låt man bara måste lyssna på i den här årstiden är ''You're the voice'' av John Franham
man blir verkligen glad av den!!!

C ya XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar