onsdag 3 november 2010

la la la la la...

vilken underbar rubrik jag skrev ;) kom inte på något så jag skrev bara något ;)
idag har jag tvättat åt min moster och så har jag varit på biblan där lånade jag två böcker
- Katie Ellison ljuger inte av Meg Cabot
- Jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl och Kienna Gieth

jag har läst på olika bokbloggar om jag saknar dig.... och den blir film i 2011 så då tänkte jag att jag kunde läsa den innan o kolla om den verkade bra o sen kanske gå o kolla på filmen :) den andra lånade jag för att det är en meg cabot bok och typ den enda för tonåringar jag inte läst xD

sen har jag också en tråkig nyhet.. jag tänker sluta läsa flickan med glasfötter för jag har läst över halva och jag har liksom inte "kommit in" i den än!! jag kanske läser den någon annan gång i livet men inte just nu iaf..
så nu tänker jag börja med någon ny bok jag funderar lite på håll huvudet kallt av meg cabot men det kanske blir någon annan:)

nu tånker jag går ner i källaren och ta upp tvätten och sen gå ut med min hund och sen åka iväg till fritidsgården :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar