torsdag 4 november 2010

LÄNGE sen!!

Heej, nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har faktiskt inte haft tid, typ...
Jag har läst ut fallen ängel o den var riktigt bra.

Denna veckan är det ju höstlov o då har och ska man ju göra massa skojiga saker:
I måndags färgade jag håret blondt och rött, riktigt snyggt!!
I tisdags var jag med Manja i typ 2 timmar och sen gick vi o bowlade med fritdsgården. Det var ganska kul eftersom...         ... JAG VANN!!!! Jag vann en röd t-shirt och 15:- presentkort på fritidsgården :)
I onsdags var det spa-dag och då hade Filippa och jag ansiktsmasker och så åt nyttiga morötter :). Senare på kvällen gick vi till monokrom o där gjorde jag några flätor och ett snyggt armband. Filippa följde även med mig hem och sov över. Vi fixade mina lösnaglar jag ska ha på lördag, pumpor!!
Torsdag (idag) har jag varit med Johanna, Filippa, Bella och en till Bella som Filippa e kompis med från Lund. Vi gick på stan och åt McDonald's :). Jag köpte ett par chockrosa tights och rosa lösögonfransar, riktigt snyggt!
På fredag (imon) ska Johanna och kanske min kusin komma och sova över. Det ska bli riktigt kul och vi ska äta tacos!!! Annars blir det nog en ganska  lugn dag, hoppas jag...
På lördag e det Halloween-fest hos Bella o det ska bli riktigt kul. Vi ska åka till henne typ 4 och så ska vi fixa oss tillsammans så börjar festen vid 6. Bella vi ska va hos ska var hon från The Grudge, Filippa ska vara en älva, Johanna ska vara en vampyr, Bella från Lund ska var en häxa, och jag ska vara svart och rosa :/ lite tråkigt kanske... Sen ska vi sova där till söndagen.

Hela veckan har varit mysig men jag vill inte att skolan ska börja igen.. Stackars mig!!  (hehehe)

Nu ska jag snart se på vampire dairies och sen ska jag läsa jagad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar