söndag 21 november 2010

Briggsy

för ett tag sen var jag på biblan och lånade en lättläst bok för att jag tyckte att kille på boken var snygg :S ytligt eller vad!? men jag läste också på baksidan måste jag tillägga och den verkade lite spännande.. så igår kväll började jag och slutade läsa den.. den var inte alls som jag hade väntat mig..






När Briggsy dyker upp med ett resande tivolisällskap öppnar sig en helt ny värld för den överbeskyddade Minnie. Han liknar ingen annan hon träffat tidigare. Han lever, han tar risker och han utmanar henne. Kommer det här att bli hennes bästa sommar någonsin?






på baksidan verkar det lite som om att de kanske blir käraeller något.. det tyckte iallafall jag när jag läste på baksidan och det står ingenting om Marc som är Minnies pojkvän som också är med i boken.. en lite rolig sak jag kom att tänka på nu när jag skrev det här var att en gång får man veta att Briggsy heter Briggs i efternamn xD haha Briggsy Briggs ;P ähh det kanske bara är jag som är trött ;O helt OK bok, inte precis min vanliga stil men OK :)
jag tycker modellen är lite lik Ian Somerhalder eller har jag helt fel? hmm.. skulle kunna vara brorsor ;)

1 kommentar:

  1. snygg? *host*

    hahahaha

    gå in på min blogg. annatorikkas.blogg.se

    SvaraRadera