söndag 27 februari 2011

Nya måsten!

Har kollat runt på olika bokbloggar när jag egentligen borde plugga -.- varför blir det alltid så?
aja men kollade i alla fall in: tonårsboken, CRAZYINBOOKS och Bookshelf Det är några av de bokbloggar jag brukar läsa men också många andra som jag går in på via dessa bloggar ;)
men där hittade jag i alla fall en massa böcker jag gärna vill läsa! Så här kommer en lista på alla böcker jag vill läsa just nu! :D

>Stolthet och fördom - Jane Austen (har velat läsa den här men inte den långa gamla versionen, men så såg jag en lättläst version och det är den jag tänker läsa-förhoppningsvis)
>Pretty little liars serien - Sara Shepard
>Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld
>Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews - ... Plaja
>När hjärtat skenar - .... Vikström
>Blod och choklad - ... ... Klause
>City of Bones - Cassandra Clare
>City of Ashes - Cassandra Clare
>The truth about forever - Sarah Dessen
>Just listen - Sarah Dessen
>Lock and Key - Sarah Dessen
>13 skäl varför - Jay Asher
>Nattens lekar - Sherrilyn Kenyon
>Feber - Maggie Stiefvater
>The last vampire - Christopher Pike
>True blood böckerna - Charlaine Harris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar