tisdag 22 februari 2011

Solprinsen.. nja jag vet inte helt...

jag tror jag lägger ned mitt projekt med att läsa solprinsen i alla fall tills vidare:/ den känns tråkig o det händer för lite..
men en liten rolig grej som jag kom på i natt(gud va mycket jag hann med då;) )
var att om man slänger om bokstäverna i titeln Solprinsen så blir det.... *trumvirvel* PER NILSSON altså författaren;)
jag läste på wikipedia att solprinsen faktiskt handlar om författarens barndom, men man kan inte alltid lita på Wikipedia ;)




Anyway.. så ska jag packa nu eftersom jag ska åka till Danmark imorgon:) det ska nog blli kul :) och eftersom de fixade trådlöst internet förra gången jag var där så kan jag blogga och lyssna på spotify!! AWEOME!!:D
Jag ska nog hjälpa min kusin att starta en blogg o så kanske hon vill ha spotify :) så då är det ju bra att jag kan hjälpa henner eftersom jag är så TEKNISK :) nej men seriöst så är jag ganska tekniskt, eller det tycker jag :)

Gud var jag blir glad när jag läser vad jag har skrivit.. alla dessa SMILEYSAR!! yeah :D

Är det bara jag som tycker att Wikipedia boken är bara en aning skrattretande?! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar