tisdag 22 februari 2011

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Efter att jag hade läst ut Awakened började jag med en av de böcker jag lånade igår på biblan och då den bara var 120 sidor lång läste jag ut den ganska fort..
Den heter "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" ovh är skriven av Gunnar Ardelius. Det första jag reagerade på var den extremt gulliga titeln! så himla fin :D sen kom jag på att jag sett den här boken på ganska många bokbloggar o de tyckte allihopa att den var bra:)

Jag tänker skriva av baksidan för den är lite gullig :)

"Betty och Morris", han sätter händerna för hennes ögon och berättar. "vi är på film nu, det här är historien om oss, där kärleksparet får varandra i den första scenen. Alla andra människor färgas grå och vi blir röda som körsbär. I en scen som visas på trailern säger han att de hör ihop som Hennes & Mauritz."
Hon tar bort händerna från ögonen. "Det måste hända något sorgligt också, annars vill ingen se filmen."
"okej hans pappa är manodepressiv och mamman är en komplett fruktkaka."
"inte sånt tråkigt, det ska finnas något att gråta åt, annars är det ingen riktig kärlekshistoria. Slutet ska vara sorgligt."
"Nej, de lever lyckliga i alla sina dagar."



Den var väl sådär om jag ska var ärlig. Lite gullig men inte precis någon PANG bok.
Den kanske är bättre andra gången eller också var jag bara trött i natt... Men läs den och se vad du tycker :) dessutom tar den inte så värst mycket tid att läsa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar