torsdag 3 februari 2011

Min förlorade oskuld

förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft en massa prov och sånt.. jag måste verkligen börja skärpa mig! men i alla fall så läste jag ut boken "min förlorade oskuld" av Emma Mclaughlin och Nicola Kraus.

Efter ett telefonsamtal mitt i natten sitter Kate plötsligt på att flygplan, iklädd pyjamas och vinterjacka, på väg hem till sin barndomsstad. Anledningen är Jake Sharpe, en av musikvärldens starkast lysande stjärnor - och Kates ex-pojkvän.
För elva år sedan försvann han spårlöst utan att höra av sig en endaste gång. Bara genom alla sina radiohits, som uteslutande handlar om Kate. Nu är han tillbaka i deras lilla hemstad och Kate ser äntligen sin chans att konfrontera honom för åratal av utdragen och långt ifrån privat hjärtesorg.

Jag fick boken i julklapp av Anna, Eleonor och Filippa :)
jag vet faktiskt inte helt vad jag tycker om boken även fast det var några dagar sen jag läste ut den.. jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar den eller inte. men så är väl vissa böcker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar