onsdag 2 mars 2011

När hjärtat skenar

Jag har läst ut den lilla fina boken när hjärtat skenar som är skriven av Anna Vikström.
Den handlar om Chris som har en enorm hundskräck, det är så illa att den får henne att bli ovän med hennes bästa vän.. Sen finns det stöddiga Kalle som Chris inte helt förstår sig på ena stund kan han vara hur schysst som helt men nästa den jobbigaste i världen, det hjälper ju inte heller att hjärtat skenar när hon är nära honom heller...

Det var en gullig liten "pausbok" alltså en bok man kan läsa när man vill ha något lätt, något som går snabbt eller något som man inte behöver sätta sig så 'långt' in i:)

Jag och Johanna K (min och Johannas kompis ;) ) var på biblan idag för att jag skulle hämta några reserverade böcker jag skriver ett inlägg efter det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar