lördag 26 mars 2011

Sängen, TV:n och Musiken

Det är dessa 3 saker som hållit ig vid liv den senaste veckan då jag har varit hemma och sjuk!
jag har haft TV:n på på Disney Channel non-stop hela veckan! jag tror att det finns en chans att jag kan alla intro låtarna nu! Igår kväll och Idag mår jag bättre än jag har gjort på ett tag så jag tog tag i musiken och livet igen :) jag hittade en del nya band och nya låtar :)
så här kommer ett par låtar:

The Maine - Fuel to the fire


A Rocket To The Moon - Mr Right


Sedan var jag inne på Spotify och såg att underbara Panic! At The Disco släppt nytt album och där fanns en låt som jag gillade(det fanns flera, men den här gillade jag extra mycket ;) ) så jag tänkte slänga upp den här på bloggen:)

Panic! At The Disco - The ballad of Mona Lisa


Nu tänker jag blogga om lite böcker jag läst under tiden jag varit sjuk:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar