tisdag 31 augusti 2010

hej hopp

Idag var man i skolan som vanligt. Det hände väl inte direkt något oväntat.... just nu håller vi på med valet i skolan så vi har blivit indelade i de olika partierna jag kom i kristdemokraterna, så idag på sista lektionen skulle vi gå till valstugorna inne i stan för att få lite information o sånt det gjorde då jag o min grupp o några till sen efter det slutade vi :) när kom hem tog min energi bara helt slut totalt mysko assa :O jag höll på att somna när jag satte mig ner i köket :O aja men iaf sen var jag ute med min älskade hund Honey o sen var jag tvungen att åka till Maxi för att handla lite eftersom karin inte är så bra gående än (ganska logiskt eftersom hon blev opererad igår) o sen glömde jag köpa en sak så då fick jag åka tillbaka igen!! tur för mig att jag bor så nära ^^
när jag har skrivit detta inlägget ska jag gå och duscha o sen blir det FÅNGARNA PÅ FORTET!!! nya favoritprogrammet!! :D sen efter ska jag nog fortsätta med boken jag håller på med nu som är fruset blod av Michelle Mead :)

jjag lägger nog upp en låt innan jag hoppar in i duschen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar